GYMNIUS: back to broccoli

Ik heb dan wel niet altijd,  maar ik heb wel geschranst en zeker weten genoten van een extraatje hier en daar. De tapas waren vaak niet genoeg en door de vreemde Spaanse eettijden waren snacks van levensbelang. Ja écht.

De eerste dagen kon ik tussendoor nog teren op mijn proteine repen (vol goede moed ingepakt) en at ik zelfs een appel. Eenmaal in Sevilla aangekomen was het klaar met de gezondheidspret. Smooy, mijn favoriete frozen yoghurt als lunch, en typische Spaanse chocola tussendoor. Voor avondeten gingen we een keer voor broccoli en kip, vaak voor tapas (patatas bravas vooral) en in Barcelona voor super lekker.

Met back to broccoli ga ik weer aan de slag. Compenseren noem ik dat.

Mijn  ik-wil-alles-proeven foto’s en gelukkig-kijkende selfies (vast en zeker veroorzaakt door food) waren gelukkige momentjes. Ik ben graag eerlijk hier en op reis let ik nou eenmaal ietsje minder op wat ‘goed voor me is’.

De post-vakantie plannen van een gymnius: 

  • Ik ga zodra ik kan aan de slag in de gym, want zweten geeft me een goed gevoel. Kies zelfs voor extra cardio, ondanks mijn zere voetje.  Vol energie die ik gebruik om echt te knallen. Mark mee als coach, and geknald we did! 
  • Mama had de broccoli al klaar liggen en de eieren gekocht. Kwestie van koken, voorbereiden en kiezen. Even extra vezels, vitamines en positieve vibes.
  • Even geen zoetigheid. Ik geloof niet in jezelf ontzien of het vermijden van suiker, maar op vakantie is het vaak net iets te en daar heeft mijn buik nu even last van. Sorry buik.
  • Ik maak before foto’s. Lekker confronterend, maar ook met een duidelijke missie. De weegschaal vermijd ik nog een dag, want daar ben ik een beetje allergisch voor.

En last maar niet least:

Ik ga aan de slag met een nieuwe coach: Mark my Fitness.  Personal body plan is afgelopen en ik ben toe aan iets nieuws. So let’s seeeee!

inger appeltiet

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *